دانستنی های کسب و کار

در شهر مشهد برای خدمات سئو به کجا مراجعه کنیم؟

اگر این سوال برای شما ایجاد شده است حتما با سئو آشنا هستید و می دانید سئو چیست و چه مزایایی برای کسب و کار شما می تواند داشته باشد؟ در این راهنما به بررسی بهترین ارائه دهنده خدمات سئو در مشهد می پردازیم.

قبل از پاسخ به این سوال خیلی کوتاه در مورد چیستی و چرایی سئو صحبت کنیم.

سئو چیست و چه سودی برای کسب و کار ما دارد؟

سئو به مجموعه ای از اقدامات گفته می شود که در درون و بیرون سایت انجام می گیرد تا سایت ما در نتایج گوگل در بالاترین رتبه قرار گیرد.

مثلا وقتی شما داخل موتور جستجو گوگل کلمه سئو در مشهد را جستجو می کنید، یک سری نتایج در گوگل برای شما ظاهر می شود.

این سایت ها به صورت خودکار یا تصادفی در اینجا قرار نگرفته اند، بلکه با انجام خدمات سئو توانسته اند در نتایج گوگل در رتبه های بالا قرار گیرند.

اما انجام خدمات سئو چه نتیجه ای را برای سایت ما به همراه دارد؟

جواب کلی این سوال این است که زمانی که سایت شما بر روی کلمات مهم کسب و کارتان در گوگل بالا باشد، می توانید مشتریان زیادی را جذب کنید و فروش خود را افزایش دهید.

طبق آمارهای بین المللی، بازدیدکنندگان سایت که از گوگل آمده اند دارای بالاترین نرخ تبدیل ها نسبت به سایر کانال های دیجیتال مارکتینگ می باشند. چرا که کسی که از طریق سئو وارد سایت شما می شود، این حس یا رفتار را دارد که او شما را پیدا کرده است و این مسئله نسبت به تبلیغات که شما به دنبال مشتری هستید بسیار متفاوت است.

خدمات سئو در مشهد
خدمات سئو در مشهد

اما لزوما هر بازدیدکننده ای که از کانال سئو وارد سایت شما می شود، بازدیدکننده خوب یا بازدیدکننده نزدیک به خرید نیست.

نکته مهم سئو این است که سایت شما باید بر روی کلمات هدفمند و نزدیک به خرید در نتایج گوگل بالا باشد، و گرنه ترافیک ناشی از سئو به فروش منجر نمی شود.

ارائه خدمات سئو در مشهد:

اگر شما ساکن شهر مشهد هستید و به دنبال خدمات سئو در مشهد می گردید این بخش از محتوا مناسب شماست.

اگر در گوگل خدمات سئو در مشهد سرچ کنید، لیستی از افراد و شرکت ها را مشاهده می کنید که در این زمینه مشغول به فعالیت هستند. اما به کدام یک از این شرکت ها یا متخصصان سئو می توان اعتماد داشت؟

موارد زیادی در پروژه های سئو بوده است که متاسفانه به دلیل عدم تخصص و تجربه کافی فرد یا شرکت سئو، لطمات جبران ناپذیری به کسب و کار مشتری زده شده است.

اما برای دریافت خدمات سئو در مشهد به چه نکاتی توجه کنیم؟

  1. رزومه واقعی: مهم ترین مسئله در انتخاب یک شرکت یا فرد بررسی رزومه آن مجموعه یا متخصص می باشد. منظور از رزومه واقعی، پروژه هایی است که از ۰ تا ۱۰۰ آن به عهده آن فرد متخصص بوده است نه اینکه صرفا بخشی از پروژه به آن شخص محول شده باشد. چرا که رزومه های متعددی را مشاهده می کنیم که فرد به عنوان کارشناس سئو در آن پروژه مشغول به فعالیت بوده است و کل پروژه را در رزومه خود بیان کرده است.
  2. تعهد: یکی از مهم ترین نکات در انتخاب فرد یا شرکت سئو موضوع تعهد است. بسیار پروژه های سئو که در مراحل مختلف کار پاسخگویی مناسبی از متخصص سئو یا شرکت سئو دیده نشده است. متاسفانه این عدم تعهد هم در افراد تازه کار وجود دارد و هم در افراد و شرکت های با تجربه که بنا به دلایلی دچار عدم تعهد و پاسخگویی مناسب می شوند. از آن جا که مخصوصا در ماه های اول پروژه نتیجه ملموسی از سئو وجود ندارد متخصص سئو حتما باید ارتباط نزدیکی با کارفرما داشته باشد تا بتواند ابهامات و چالش های پروژه را مدیریت نماید.
  3. وضعیت گزارش دهی: مورد سوم که حتما باید در انتخاب خدمات سئو در مشهد دقت کنید، وضعیت گزارش دهی پروژه سئو در ماه های مختلف و نحوه گزارش دهی می باشد. سئو به دلیل اینکه در ماه های اول نتایج ملموسی را به همراه ندارد باید دارای شفاف ترین گزارش های عملکرد برای کارفرما داشته باشد. در انتهای هر ماه باید یک گزارش کامل از وضعیت اجرایی پروژه تقدیم کارفرما شود. پس در انتخاب سئوکار در مشهد حتما چندین نمونه گزارش از پروژه های فرد دریافت کنید.
  4. هزینه های پروژه سئو: یکی از مهم ترین بخش ها در هر پروژه سئو موضوع قیمت گذاری آن می باشد که در انتخاب شما قطعا تاثیرگذار می باشد. خیلی خلاصه اگر بیان کنیم هزینه هر پروژه سئو از سر جمع سه هزینه کلی به دست می آید. هزینه دستمزد فرد یا شرکت سئو، هزینه محتواهای مورد نیاز پروژه و هزینه های لازم برای سئوی خارجی که عمدا صرف رپورتاژ آگهی می شود. مجموع این سه هزینه می شود هزینه کل پروژه که به تعداد ماه های پروژه تقسیم شده و هزینه ماهیانه هر پروژه تعیین می شود. در این بخش چالش های زیادی وجود دارد. در صورتی که فرد یا شرکت درستی را انتخاب کرده باشید از بابت هزینه ها نگرانی نخواهید داشت چون بهینه ترین حالت ممکن را برای شما خواهد داشت و از هدر رفت بی فایده پول شما جلوگیری می نماید. چرا که فرد با تجربه می داند چه هزینه هایی و در چه زمان هایی و در کجاها انجام دهد تا بهترین نتیجه ممکن حاصل شود و از آزمون و خطا پرهیز می کند.

اما به سوال مهم این محتوا پاسخ بدهیم. برای ارائه خدمات سئو در مشهد به کجا مراجعه کنیم یا بهتر است برای سئو کردن سایت مان به چه شخص یا سازمانی مراجعه کنیم؟

برای یافتن این سوال قطعا باید خودتان با توجه به مواردی که ذکر شد بهترین فرد را انتخاب کنید. ما بر اساس همین شاخص ها مجموعه آقای حسین رضائی را به شما پیشنهاد می کنیم. اما لازم به ذکر است که ما مسئولیتی در قبال این مجموعه نداریم، اما صرفا بر اساس داده ها و اطلاعاتی که کسب کرده ایم این مجموعه می تواند در زمینه خدمات سئو در مشهد به کسب و کارها کمک کننده باشد.

آقای حسین رضائی از سال ۸۸ وارد فضای اینترنت و تجارت الکترونیک شده اند و از حدود سال های ۹۲-۹۳ به صورت عملی سئو را شروع کرده اند و تجربه های گران بهایی در زمینه سئو در مشهد دارند.

ایشان همچنین مجری سئو برندهای مطرحی در مشهد بوده اند که از مهم ترین آن ها می توان به سئو سایت آجیل و خشکبار برادران حسینی اشاره کرد.

خدمات سئو در مشهد آقای حسین رضائی:

  • استراتژی سئو
  • سئو تکنیکال
  • استراتژی محتوایی
  • سئوی خارجی
  • مشاوره سئو
  • گوگل ادز

آقای حسین رضائی بیش از ۲۰ حوزه مختلف کسب و کار را سئو کرده اند که مهم ترین آن ها به شرح زیر  است:

  • آجیل و خشکبار
  • عسل
  • هوش مصنوعی
  • پت شاپ
  • حجاب
  • عطاری
  • سایت ساز
  • روغن های گیاهی
  • پارچه
  • گوشی قسطی
  • لوازم قنادی
  • وام ازدواج
  • نقره
  • و…

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 5 =

دکمه بازگشت به بالا