زیبایی

رنگ مو بالیاژ

رنگ مو بالیاژ مانند بسیاری از مدل های موی جدید طرفداران خاصی بین خانم ها پیدا نموده است و بسته به روش اجرای آن تاثیرگذاری مضاعفی را میتوان در زیبایی و مدل های جذاب مو از آن انتظار داشت.
معمولا خانم ها برای شاداب تر شدن و جوان تر نشان دادن از رنگ مو استفاده میکنند که البته یکی از مهمترین ارکان صحیح استفاده از رنگ مو از هر نوعی مسلما انتخاب رنگ مو و جنس مرغوب میباشد .

بالیاژ یک لغت فرانسوی است و روش بالیاژ مو به صورتی آزادانه در رنگ کردن مو گفته میشود.خوشبختانه محدودیتی برای موهای کوتاه و بلند در ایجاد جذابیت با این روش نخواهد داشت و معمولا از ریشه رنگ شروع شده و به تدریج به سنگین ترین درجه روشنی در انتها نزدیک میشود.معمولا تاکید در این روش رنگ ،لایه های رویی مو هستند و در بسیاری از آرایشگران حرفه ای لایه های زیرین را به همان صورت طبیعی باقی میگذارند.

رنگ مو بالیاژ
رنگ مو بالیاژ

از آنجائیکه این روش رنگ مو بیشتر به هنر آرایشگر بستگی دارد ،لزوما مدل های زیادی از آنها را نمیتوان برشمرد و معمولا آرایشگران حرفه ای با توجه به مشخصات افراد مختلف نسبت به اجرای این نوع رنگ اقدام مینمایند.چند دسته از مو ها را انتخاب و هایلایت های مورد نظر با رنگ تدریجی روشن روی آنها انجام میشود.این مناطق رنگ آمیزی بسته به مدل های مو میبایست به صورتی انتخاب شوند تا در دید صورت افراد قرار گیرند و در این صورت زیبایی خود را به شکل مورد انتظار نشان دهند.


با توجه به آزادی عمل در اینگونه رنگ مو ،این روش طرفداران زیادی بین خانم ها و دختران جوان پیدا نموده است و بسیاری از هنرمندان نیز به روش بالیاژ موه های خود را تغییر میدهند.
یکی دیگر از امتیازات  بالیاژ ،امکان پوشاندن مناطقی از مو که آسیب دیده اند ،میباشد که با این روش میتوان آزادانه مناطق مورد نظر را تحت پوشش قرار داد.

بالیاژ


با توجه به هایلایت های بسیار زیبا و طبیعی که ممکن است به سمت رنگهای شرابی و حتی صورتی میل پپیدا کند ،اینگونه رنگ مو پیشنهاد بسیاری از آرایشگران میباشد.جهت مراقبت از این نوع مو نیز که بالیاژ روی آن اجرا شده است ،حتما سعی نمایید از محصولات متناسب محافظت از موهای رنگ شده بهره بگیرید.

منبع:مجله راهنمای شهر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پانزده + 17 =

دکمه بازگشت به بالا