تعمیر پکیج در مشهد

تعمیر پکیج در مشهد یکی از خدماتی است که در پی گسترش وسایل گرمایشی جدید مانند پکیج مورد نیاز هرخانواده ای در مشهد بوده که از پکیج در منزل یا محل کار استفاده میکنند. در دسته بندی های عمومی در بین دست اندرکاران وسایل گرمایشی و سرمایشی پکیج ها معمولا به دو نوع برندهای رند بازار و غالبا ایرانی و برخی دیگر پکیج های غیر رند تقسیم بندی میشوند.

برای تماس با هر کدام از تلفن های زیر روی آنها کلیک کنید

نام واحدمدیر مسئولتلفن
تعمیرات پکیج دیواری و زمینی و آبگرمکننقیبی ۰۹۱۵۷۶۵۲۵۴۵
تعمیر پکیج -کولر گازی- لباسشویی داودیداودی۰۹۱۵۹۱۷۵۹۰۲
خدمات مشهدگستر
طالب زاده
۰۹۱۵۷۰۵۸۹۱۲
مجموعه پکیج و کولرگازی شیردلانشیردلان۰۹۱۵۷۰۷۱۰۱۸
تعمیر پکیج و آبگرمکن ایران رادیاتور در مشهدصهبایی
۰۹۰۵۹۴۵۵۶۲۶
تعمیر تخصصی پکیج ایران رادیاتور و بوتان مشهددرخشانی
۰۹۹۲۰۵۹۷۹۷۵
تعمیرات پکیج و کولر و یخچال پاسارگادزهدی
۰۹۳۶۳۳۷۷۷۲۷
تاسیسات فنی مهدیحسین زاده۰۹۱۵۸۷۸۴۲۵۱ 
تهویه مطبوع دماوندعباسی۰۹۱۵۸۶۰۷۷۷۰
تعمیر پکیج ایران رادیاتور و بوتانمهندس کاویانی۰۹۱۵۵۲۴۸۳۷۳
پکیج کولرگازی درام سرویسهاشمی صدر۰۹۱۵۴۷۱۸۰۰۲
پیشگامان تاسیسات مشهدسلیمان زاده۰۹۳۵۳۲۱۴۷۲۵
تاسیسات هاشمیانهاشمیان۰۹۱۵۳۸۸۸۰۰۹
تهویه مطبوع اسفندیاریاسفندیاری۰۹۳۶۸۶۱۱۹۰۸
تاسیسات فریمانیفریمانی۰۹۱۵۱۲۰۱۰۰۷

این تقسیم بندی برای خدمات پکیج و تعمیرکار پکیج در مشهد از آن رو اهمیت پیدا میکند که معمولا وسایل و قطعات انواع رندبازار نسبت به سایر پکیج ها نه تنها بیشتر میباشد بلکه به سادگی در دسترس بوده و با قیمت های مناسب قابل تهیه است.

تعمیر پکیج در مشهد
تعمیر پکیج در مشهد

از سوی دیگر پکیج های رند بازار مانند برندهای ایران رادیاتور ،بوتان ،لورچ و ایستاتیس و …چون دارای نمایندگی های متعددی بوده و همچنین تکنسین های زیادی در آن شرکت ها دوره دیده اند ،برای تعمیر پکیج در مشهد بیشتر دست به آچار میشوند. خوشبختانه پکیج های تولید ایران اکثرا از کیفیت بسیار خوبی برخورداراست و با گارانتی های ارائه شده ،معمولا خانواده ها تا مدتی از لحاظ دریافت خدمات و تقاضای تعمیرکار پکیج در مشهد آسودگی خاطر خواهند داشت. اما از آنجائیکه پکیج ه جایگزین موتورخانه های قدیمی شده اند و فضای بسیار کمتری نسبت به گذشته اشغال میکنند،میتوانند انتخاب خوبی برای گرمایش خانه و محل کار تلقی شوند. اما از لحاظ فنی و ظاهری پکیج ها به دو نوع دیواری و زمینی تقسیم بندی میشوند و با توجه به خانه های ساخته شده در سالهای اخیر و استفاده از الگوی ساخت و ساز ،بهترین انتخاب پکیج های دیواری است که فضای بسیار کمتری اشغال نموده و معمولا پاسخگوی نیاز متقاضیان میباشد.

خدمات تعمیر پکیج در مشهد

پس از سپری شدن دوره گارانتی هر محصولی مانند پکیج،چنانچه در منزل و یا محل کار خود از این وسیله برای سیستم های گرمایشی محیط توسط اشکال مختلف مثل رادیاتورها ،گرمایش از کف استفاده میکنید ،لازم است همیشه تلفن تعمیرکار پکیج در مشهد را داشته باشید،چرا که در اوج نیاز و معمولا در زمستان بر اثر کار متناوب ممکن است این وسیله به مشگلی برخورده و عملا در سرمای زمستان زندگی را برای اهالی منزل سخت نماید. با گسترش خانه های آپارتمانی بخصوص در کلان شهر ها مانند مشهد ،انواع پکیج ها خیلی بیشتر از گذشته برای این اماکن به فروش میرود.معمولا تعمیرکاران حرفه ای پکیج در مشهد مانند همه جای کشور میبایست به مشگلات معمول پکیج مسلط باشند تا ضمن راهنمایی صحیح برای مشتریان خود بتوانند در اسرع وقت این ابزار مهم بخصوص در زمستان را برای خانواده ها به شکا سالم به مدار برگردانند.

یک تعمیرکار پکیج در مشهد نسبت به رفع خطای کد در انواع دستگاههای پکیج ایران رادیاتور و پکیج بوتان و پکیج لورچ و ایساتیس و سایر پکیج های موجود در بازار مسلط بوده و چه بساباتماسی تلفنی در هنگام بروز مشگل ابتدائی که نیاز به سرویس کامل نباشد ،بتواند نگرانی مهم خرابی را از مشتریخود دورکند. تعمیرات پکیج ایران رادیاتور در مشهد و تعمیرات پکیج بوتان در مشهد نیز یکی از پرمتقاضی ترین انواعی از درخواست ارائه خدمات تعمیراتی در این خصوص میباشد.

یکی دیگر از مهمترین نکات خدمات تعمیر پکیج در مشهد ،تعمیر پکیج شبانه روزی در مشهد میباشد.از آنجائیکه ممکن است در برخی از موارد ساعات خرابی این وسیله به هنگام شب رخ دهد و از سوی دیگر این وسیله بخصوص در زمستان بسیار پر اهمیت تر میباشد(مثلا خانه هایی را در نظر بگیرید که کودکان و یا افراد مسن در آنها حضور داشته و زندگی میکنند) بنابراین تعمیر پکیج شبانه روزی در مشهد حتما جزء خدمات بسیاری از تعمیرکاران این حوزه خواهد بود. یک سرویس کار پکیج در مشهد به دلیل کار حرفه ای خود با بیشتر نمایندگی های رسمی پکیج و معتبر برندهای مختلف در ارتباط است تا بتواند در اسرع وقت ،قطعات مورد نیاز برای رفع خرابی پیکج را تهیه نماید.

تعمیر پکیج در مشهد
تعمیر پکیج در مشهد

هر چند خدمات پس از فروش ایران رادیاتور در مشهد و خدمات پس از فروش پکیج بوتان در مشهد و سایر برندها ،تعمیرکاران و تکنسین های حرفه ای معرفی مینمایند،اما به دلایل مختلف گاهی تعمیرکاران این رسته از خدمات پس از فروش نبوده ولی در کار خود بسیار ماهر و حرفه ای عمل مینمایند. البته لازم است در فصولی مانند اواخر بهار و یا تابستان که از پکیج معمولا فقط برای آب گرم استفاده میشود،از تعمیرکاران این وسیله مهم بخواهیم که یک سرویس کامل برای پکیج مورد نظر ما به انجام برسانند .

بررسی برخی از مشگلات پکیج

یکی از مشگلات رایج که برای پکیج ها اتفاق می افتد،خاموشی ناگهانی این وسیله است. دلایل متعددی برای این مشگل ذکر میشود که عمده ترین آنها عبارتند از:

– افت فشار – بسته بودن شیرهای آب – قطع یا کم شدن شدت جریان گاز – مشگل در ترموستات – خرابی پمپ پکیج و تعدادی دلایل دیگر که باعث خاموشی یک پکیج میشود.

در مورد مشگلات که در پکیج ها بوجود می آید لازم است بدانید اکثر برندهای مشابه با هم معمولا ایراداتشان در یک چهارچوب قرار میگیرد و البته طریقه برخورد با آن مشگل مطمئنا بسته بهنوع پکیج تفاوت خواهد داشت. معمولا دست اندکاران سیستم های حرارتی و برودتی توصیه میکنند فشار پکیج میبایست بین عدد ۱ و۲ باشد و اگر این فشار به نزدیک ۰.۵ برسد،خاموشی پکیج پیش خواهد آمد. یکی از بهترین مزایای سرویس های دوره ای پکیج ،رسوب زدایی پکیج میباشد که با توجه به آب شهری برخی از شهرها مانند مشهد که املاح و گچ در آن مشاهده میشود،از بند آمدن لوله ها و مسیرحرکت آب دیگر جلوگیری نخواهد نمود. هرچند قطعات الکترونیکی و برقی زیادی در اکثر پکیج ها وجود ندارد اما همان هایی که وجود دارند در ادامه کار پکیج بسیار مهم و حیاتی هستند و چه بسا خرابی در قطعه ای کوچ در برد های الکترونیکی آنها رسما پکیج را به خاموشی برساند.

تعمیر پکیج در مشهد
تعمیر پکیج در مشهد

دودکش و محل خروج گازها بسیار مهم است و اگر این امر بنا به دلایلی به راحتی صورت نگیرد،پکیج شما ممکن است خاموش شود در حالیکه سیستم های مختلف پیکج عملا مشگلی ندارند.بنابراین لازم است هر چند وقت یکبار مسیر خروجی دودکش و لوله های مربوطه به آنها را با دقت کنترل نماییمتا علاوه بر جلوگیری از خاموش شدن پکیج ،صورت های خطرناک گازگرفتگی را نیز از خود دور نماییم.

از آنجائیکه اکثر پکیج های موجود در بازار دارای استانداردهای لازم و پیش بینی های مهمی هستند ،حرارت بیش از حد استاندارد و یا به اصطلاح جوش آوردن آب درون منبع پکیج میتواند یکی دیگر از عوامل خاموشی باشد. دلالی دیگری مانند ایراد شمعک پکیج و خرابی الکترود . … وجود دارد که هر کدام از آنها به تنهایی میتواند باعث توقف کار این ابزار گردد.

بسیاری از پکیج های فعلی با توجه به اعدادی که در صفحه کلیدهای خود دارند ،به هنگام بروز مشگل ،اخطارهایی را صادر میکنند .گاها مشاهده میشود تعمیرکار پکیج در مشهد با سوابق کار حرفه ای آنقدر به کار خود مسلط است که حتی بصورت تلفنی و با دریافت اطلاعات خطا ها راهنمایی های مثمر ثمری برای متقاضی دارد که منجر به رفع مشگل پیش آمده میگردد.

یکی از توصیه های دست اندرکاران این صنعت به هنگام بروز مشگل و خرابی های گوناگون در پکیج ها ،خاموش و یا به اصطلاح ریست پکیج میباشد.ممکن است در برخی از مواقع ایراد به طور موقت حل شده ولی لازم است در اسرع وقت از یک تعمیرکار پکیج دعوت شود تا سرویس های لازم را برای این دستگاه به انجام برساند.

یکی دیگر از مواردی که منجر به درخواست تعمیرپیکج مشهد میشود ،سر و صداهای زیادی است که بطور غیر متعارف از دستگاه پکیج شنیده میشود.مسلما این موضوع میتواند دلایل مختلفی داشته باشدکه از جمله به رسوب گرفتن و یا وجود هوا در مسیر لوله های آن اشاره نمود. البته در این خصوص حتما تعمیرکار پکیج در مشهد که دوره دیده نیز باشد و تسطل کافی به مشگلات انواع پکیج داشته باشد،با بررسی های لازم ممکن است خیلی زود مشگل را شناسایی و درصدد رفع آن برآید.

هرچند برخی از متخصصین حوزه وسایل گرمایشی تاکید میکنند سرویس های دوره ای برای پکیج بایستی هر سه ماه یکبار انجام پذیرد ،اما با توجه به واقعیت موجود و گرفتاری های مختلف وقتی و مالی شاید واقعا این کار امکان پذیر نباشد ولی لازم است حداقل یکبار در سال و بدون علت خرابی پکیج ،از یک تعمیرکار پکیج در مشهد دعوت نماییم تا سرویس های دوره ای مانند رسوب زدایی را به انجام برساند.که این عمل دو مزیت با خود به همراه خواهد داشت ،اولا از هزینه های بیشتر جلوگیری به عمل می آید و ثانیا در مواقع حساس مانند زمستان که اوج نیاز این وسیله برای خانه و خانواده است ،مشگلات به مراتب خیلی کمتر خواند بود.

در خصوص هزینه های تعمیرات معمولا اتحادیه صنف تخصصی این حوزه دستورالعمل هایی برای دریافت هزینه خدمات و سرویس در محل اعلام میدارد ،اما در صورتیکه از نمایندگی های مجاز پکیج های مختلف ،خدماتی دریافت نماییم معمولا با فاکتور رسمی ارائه شده انتظار میرود در خصوص هزینه های تعمیر پکیج در مشهد ،هزینه های متعادلی توسط سرویس کار دریافت گردد.

یکی از فروشگاه های معتبر در مشهد که هم در زمینه فروش و همچنین خدمات پس از فروش وسایل گرمایشی و سرمایشی بسیار فعال و به روز میباشد،فروشگاه نمازی است . این فروشگاه در خیابان سناباد واقع شده است .خدمات پس از فروش این مجموعه مانند تعمیر پکیج در مشهد و ارسال تعمیرکار پکیج در مشهد و همچنین خدمات نمایندگی گلدیران در مشهد جزئی از خدمات فروشگاه نمازی است.تکنسین های مختلف سرویس کار پکیج در مشهد و خدمات ایران رادیاتور در مشهد از دیگر خدمات این مجموعه میباشد. تعمیرکار پکیج ایران رادیاتور و تعمیرکار پکیج بوتان در مشهد در ارتباط تنگاتنگ با این مجموعه بوده تا در صورت نیاز مشتریان گرامی به خدمات تعمیر پکیج در مشهد و ارسال تعمیرکار پکیج در مشهد به سرعت اینکار فراهم و عملی شود.برای ارتباط با این فروشگاه و کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات پس از فروش پکیج و رادیاتور و مشعل و حوله خشک کن و همچنین تمامی وسایل سرمایشی میتوانید با شماره تلفن های ۳۸۴۶۰۰۰۶-۰۵۱ تماس حاصل فرمائید. یکی دیگر از واحدهای تخصصی و معتبر برای خدمات پس از فروش وسایل گرمایشی و سرمایشی در مشهد ،فروشگاه و مجموعه رامان تهویه میباشد.این فروشگاه که در بلوار فرهنگ واقع شده است خیلی سریعتر میتواند تعمیرکار پکیج در بلوار وکیل اباد و تعمیرکار پکیج در بلوار معلم و محدوده های اینچنینی را برای متقاضیان هماهنگ نمایند. از ویژگی های برجسته رامان تهویه ،سمت استادی یکی از مدیران این فروشگاه در واحد فنی و حرفه ای مشهد در رسته وسایل گرمایشی و سرمایشی است که مسلما با دانش کافی نسبت به ارائه مشاوره و خدمات پس از فروش در خصوص پکیج در مشهد و رادیاتور در مشهد میتوانند اقدام نموده و از آنان انتظار کار تخصصی تری داشت .در صورت نیاز به این مجموعه و یا کسب اطلاعات و راهنمایی و مشاوره و یا تقاضای تعمیرکار پکیج در مشهد میتوانید با شماره ۳۶۰۲۹۶۳۰-۰۵۱ تماس حاصل نموده تا با راهنمای های لازم بتوانید بهترین خدمات را در جهت مشگل خود دریافت نمایید.

از دیگر سرویسکاران حرفه ای در خصوص تعمیرات پکیج در مشهد میتوان به مجموعه خدمات تخصصی نقیبی اشاره نمود که با مدیریت آقای نقیبی گروه متشکل از افراد دوره دیده گرد هم آمده و نسبت به خدمات مورد نیاز همشهریان گرامی اقدام میمایند.عزیزان میتوانند با شماره تلفن  ۰۹۱۵۷۶۵۲۵۴۵ به منظور ارتباط تماس حاصل فرمایند.

    تهیه و تدوین:راهنمای شهر

دکمه بازگشت به بالا